Acquafresca zvažuje možnosti

15.06.2009 10:13

Talentovaný útočník Internu Milán Robert Acquafresca věří, že brzy bude znát jméno jeho nového klubu. Hráč, který minulou sezonu strávil na hostování v Cagliari uvedl, že mu bylo řečeno, že nefiguruje v budoucích plánech týmu Joseho Mourinha.

Acquafresca uvedl: „Nyní jsem v klidu a plně se soustředím na evropský šampionát hráčů do jednadvaceti let.“

„Samozřejmě také budu přemýšlet o mé budoucnosti, o které by se mělo rozhodnout během několika následujících dní.“

„Chtěl bych zdůraznit jednu věc – nikdy jsem neřekl, že chci jít do klubu, který mi zaručí pravidelnou účast v základní jedenáctce.“

„Chci mít jen příležitost k tomu, abych hrál – mít stejnou šanci, jako ostatní hráči.“

„Jsem zvyklý bojovat o místo v sestavě.“

„Fulham mi osobně zavolal na telefon. Každá příležitost musí být zvážena – mohl bych také zkusit jít do zahraničí jako jiní to zkusili.“

„Nechci říkat, který klub bych preferoval. Samozřejmě hrát v Evropě za Lazio nebo Janov by byl dobrý výsledek.“

„Juventus potom je velice krásné překvapení.“

 

Zpět
QIPko, Futurama Online