Barnes přece jen do Fulhamu?

11.06.2009 09:15

Záložník Derby Giles Barnes uvedl, že jeho přestup do Fulhamu je opět aktuální. Barnes, který byl na konci sezony poslán z hostování zpět do Derby kvůli sérii zranění, nyní uvádí, že se Fulham snaží dojednat trvalí přestup.

Barnes řekl: „Bylo mi řečeno, že od té doby co jsem se vrátil, se zástupci Fulhamu několikrát do Derby vrátili.“

„Jestli to vyjde, bude to úžasný. Ale jsem hráčem Derby a jestli to nevyjde, budu rád když zůstanu.“

„Tvrdě jsem pracoval na své fyzičce. Jsem téměř připraven.“

„Již běhám a kopu do míče, takže to zabere jen pár zápasů, než se dostanu do formy.“

„Mluvil jsem s Dannym Murphym a on mi řekl, že on a zbytek kluků by byli zklamaný, kdyby to nevyšlo.“

„Když to slyšíte od něho, víte, že to nejsou jen prázdná slova.“

 

Související články:

Barnes se vrací do Derby

 

Zpět
QIPko, Futurama Online