Gólman si užívá kouzla Fulhamu

16.05.2009 10:46

Gólman Fulhamu Mark Schwarzer přiznal, že je uchvácen ze sezony, která se Fulhamu velice povedla. Tento šestatřicetiletý australský reprezentant se připojil k týmu z Craven Cottage minulé léto z Middlesbroughu a novému klubu svými bezchybnými výkony pomohl k boji o účast v Evropě.

Pro oficiální stránky klubu řekl: „Je to nádherný, lepší sezonu jsem si už ani nemohl přát.“

 „Snad na konci sezony skončíme na sedmém místě a já si budu moci dát ruku na srdce a říci, že lépe už to dopadnout nemohlo.“

 „Být tam kde jsme, když jsou do konce pouze dva zápasy, je neuvěřitelné. Zvláště když to porovnáte s minulou sezonou.“

 „Podobnou situaci jsem si prožil, když jsem poprvé přišel do Middlesbroughu, takže vím jaké to je být na takovéto pozici a jak těžké to může být.“

 „Je to obrat ve který jsem na začátku sezony věřil, stejně jako většina mých spoluhráčů. To je taky jedním z důvodů, proč jsme na této pozici, protože jsme si věřili.“

„Manažer v nás má silnou důvěru vždy když jdeme na hřiště a my se snažíme co nejvíce soustředit a hrajeme obětavě, abychom skončili nejlépe jak to jde.“

  

zdroj: fulhamfc.com, football.co.uk

 

Zpět
QIPko, Futurama Online