Zoltan Gera slibuje zlepšení

24.06.2009 11:55

Zoltan Gera je připraven tuto sezonu ve Fulhamu zazářit poté, co jeho první sezona v klubu byla narušena zraněním. Po přestupu z West Bromu minulé léto stihl odehrát pouze 20 zápasů. Svého přestupu k Fulhamu nelituje, přiznává však, že byly chvíle, kdy přemýšlel, zda to bylo správné rozhodnutí.

Gera řekl: „Očekávám lepší sezonu. Byly zde momenty, kdy jsem se ptal sám sebe: Bylo to správné rozhodnutí?“

„Čtyři roky je dlouhá doba, fanoušci mě přijali a myslím, že mě měli rádi, ale chtěl jsem změnu.“

„Když jsem se rozhodl jít do Londýna, hodně lidí se mě ptalo: Proč Fulham?“

„Byl jsem si jistý, že Fulham nebude mít sestupové problémy – ne jako WBA. Je mi velmi líto konečné 20. pozice West Bromu. Jestli musím odpovědět, tak nelituji změny týmu minulý rok.“

„Nebylo to lehké získat zpět své místo v sestavě, ale nakonec se podařilo. Potřeboval jsem více času, abych si na Fulham zvykl.“

„Mám vůli a jsem odhodlaný. Kvůli Evropské lize budeme hrát velké množství zápasů, takže budu mít příležitost ukázat, že umím zahrát lépe než sem ukázal v minulé sezoně.“

 

Zpět
QIPko, Futurama Online