Ciani by rád do Anglie

11.06.2009 09:51

Pětadvacetiletý obránce Lorientu Michael Ciani připustil, že v létě pravděpodobně klub opustí a že si rád zahrál Premier League. Po úspěšné sezoně se o Cianiho začali zajímat přední francouzské celky Bordeaux and PSG.

Nicméně francouzské média spekulují, že Bolton a Fulham jsou připraveni podat nabídku a obránce Lorientu by nad nabídkou z Anglie příliš neváhal. Cena za tohoto hráče se odhaduje na 3M euro.

Ciani řekl: „Jestliže zůstanu ve Francii, bude to pro nějaký velký klub, jinak preferuji odchod do zahraničí.“

„Slyšel jsem o zájmu z Paříže, byla by to pro mě dobrá zkušenost. Jsem rád, že se o mě zajímají velké kluby.“

„Vím, že Antoine Kombouare (nový manažer PSG) si mě cení, jelikož už mě chtěl získat, když byl ve Valenciennes.“

„Je o mě zájem, takže v létě určitě opustím Lorient.“

 

Zpět
QIPko, Futurama Online